
BIO LEKKER VOOR JE
BIO LEKKER VOOR JE
Klant
Bionext (NL)
Inhoud
Video, OOH
Jaar
2022
STRATEGIE
CAMPAGNE
Biologisch eten klinkt goed, maar roept ook vaak een ander beeld op: duur, ingewikkeld, misschien zelfs een beetje elitair. En dat terwijl bio juist staat voor eten dat dicht bij de natuur én dicht bij jezelf ligt.
Met de campagne ‘Bio lekker voor je’ draaiden we dit beeld om. Drie jaar lang lieten we zien dat biologisch niet moeilijk of ver weg is, maar simpel, lekker en verrassend dichtbij. Met de Overstapweken in januari en september, hét startpunt voor frisse routines, lieten we zien hoe biologisch eten past in het dagelijks leven.
Bio op het lijstje
Via commercials, out-of-home en social content, we brachten de keuze voor biologisch van de ‘idealistische marge’ naar het dagelijkse boodschappenlijstje.





Andere cases
VAN BOOT TOT BORD
VAN BOOT TOT BORD
MSCCAMPAGNE
STRATEGIE
HOI AUBERGINE
HOI AUBERGINE
Growers UnitedSTRATEGIE
CAMPAGNE
BIG BANG BROCCOLI
BIG BANG BROCCOLI
OneWorldCAMPAGNE
NATIONALE BOERENKOOLDAG
NATIONALE BOERENKOOLDAG
Koninklijke VezetPR
CAMPAGNE
SUPPORT YOUR LOCALS
SUPPORT YOUR LOCALS
FC x Taskforce Korte KetenCAMPAGNE
PR