
BROOD, GOED VERHAAL
BROOD, GOED VERHAAL
Klant
Nederlands Bakkerij Centrum
Inhoud
TVC, social content
Jaar
2022
STRATEGIE
CAMPAGNE
Waarom brood meer credits verdient
We letten steeds beter op wat we eten. Proteïne hier, vezels daar en een shotje kurkuma voor de weerstand. Maar brood? Dat ligt er wat ongemakkelijk tussenin. Want hoewel dat brood vol zit met energie, vezels, vitamines en mineralen, en volkorenbrood zelfs het gezondst is, krijgt het niet altijd de credits die het verdient.




Het verhaal achter brood
Om de waarde van brood opnieuw onder de aandacht te brengen, ontwikkelden we de Europese campagne 'Brood, goed verhaal'. In een reeks verhalen worden de goede eigenschappen van brood belicht, zodat mensen denken: "Als ik dat had geweten, had ik meer brood gegeten."
CREDITS
Strategie
Food Cabinet
Concept
Selmore x FC
Voice-over
James Worthy
Andere cases
VAN BOOT TOT BORD
VAN BOOT TOT BORD
MSCCAMPAGNE
STRATEGIE
HOI AUBERGINE
HOI AUBERGINE
Growers UnitedSTRATEGIE
CAMPAGNE
BIG BANG BROCCOLI
BIG BANG BROCCOLI
OneWorldCAMPAGNE
BIO LEKKER VOOR JE
BIO LEKKER VOOR JE
Bionext (NL)STRATEGIE
CAMPAGNE
NATIONALE BOERENKOOLDAG
NATIONALE BOERENKOOLDAG
Koninklijke VezetPR
CAMPAGNE