get serious about soda
Butcha kombucha
STRATEGIE & CAMPAGNE
branding | positionering | social content
Hoe zet je een merk stevig op de kaart in de horeca? Met een campagne die laat zien dat het anders kan. Voor Butcha kombucha ontwikkelden we een creatieve strategie die horecaondernemers inspireerde om hun alcoholvrije kaart een serieuze upgrade te geven.
Een mooi gerecht vraagt om een goed glas
Butcha, gebrouwen door chefs, is het perfecte alternatief voor een glas wijn bij een verfijnd gerecht. Om dit krachtig neer te zetten, creëerden we een serie video’s waarin populaire gerechten – zoals chateaubriand en pasta vongole – werden gepaired met een heerlijke Butcha. Deze visuele storytelling liet zien hoe een goed gerecht pas écht tot zijn recht komt met de juiste non-alcoholische pairing.
Verleidelijke content om Butcha op de kaart te krijgen
Met de campagne Get Serious About Soda maakten we niet alleen duidelijk dat Butcha de standaard frisdrank overstijgt, maar lieten we ook zien hoe je als horecazaak je gasten een complete culinaire ervaring biedt. Een campagne waarmee niet alleen Butcha, maar ook wij bewezen hoe je een merk écht op de kaart zet.
OOK SAMENWERKEN?
Neem contact op met Sebastiaan Aalst via sebastiaan@foodcabinet.nl of 020 22 33 161.